ΚΑΛΑΘΙ
0
ΣΥΓΚΡΙΣΗ
0
Μικρογλυπτά που μπορούν να φορεθούν σαν μενταγιόν.
Υποαλλεργικός ορείχαλκος
περίπου 3Χ3Χ1,5 εκατοστά
Τα πειθήνια σώματα είναι η ουσία του έργου "Still Humans" της εικαστικής καλλιτέχνιδας Iris - Athanasia Giaxidis.
Τα Πειθήνια Σώματα είναι η ουσία του έργου "Still Humans". Αυτές οι μορφές συμβολίζουν οστά, ανθρώπους ή ίσως στόματα που ουρλιάζουν. Μπορούν να τους αποδοθούν διάφορες έννοιες. Η καθυπόταξη του ανθρώπου και του σώματός του, η παράταιρη κι απρόσκοπτη παράδοσή του στη σύγχρονη λειτουργία της εξουσίας, είναι τα ζητήματα που θέλω να θίξω. Το έργο αυτό αποτελεί απεικόνιση της σημερινής πραγματικότητας και ταυτόχρονα υπαινίσσεται την αντίσταση ενάντια στον κατακερματισμό του ανθρώπου στην εποχή μας. Αυτές οι μορφές, δραματοποιούν υστερικά τη σύγκρουση μεταξύ επιθυμίας και αντίστασης, μνήμης και απώθησης, ουσίας και κενότητας.
Η Αθανασία-Ίρις Γιαξίδη, μια διεπιστημονική εικαστικός, δραστηριοποιείται στον καλλιτεχνικό κόσμο της Ευρώπης. Είναι ελληνικής καταγωγής και ζει στην Ολλανδία. Είχε διάφορες ατομικές εκθέσεις, συμμετοχές σε πολλές ομαδικές εκθέσεις αλλά και δίδαξε τέχνη στο εργαστήριό της και σε σχολεία. Το τελευταίο της πρότζεκτ "Still Humans" σηματοδοτεί την αρχή ενός σπονδυλωτού πρότζεκτ που περιλαμβάνει πίνακες ζωγραφικής, εγκαταστάσεις γλυπτικής, μικρογλυπτά, περφόρμανς και μουσική
Μια δίγλωσση (Ελληνικά - Αγγλικά), βραβευμένη για το σχεδιασμό της έκδοση, που λειτούργησε ως κατάλογος της έκθεσης "από το προσχέδιο στο αριστούργημα". Στο βιβλίο περιλαμβάνονται εικόνες 219 και πλέον έργων, σχεδίων ή προσχεδίων του μεγάλου Ολλανδού χαράκτη. Προλογίζουν οι Παύλος Φυρός "Ποιά θέση κατέχει ο Escher στην ιστορία της τέχνης;", Παναγιώτης Νικολαϊδης "Η γεωμετρία των πολυέδρων στο έργο του Escher", Απόστολος Παπανικολάου "Το σύνορο μεταξύ μαθηματικών και τέχνης", Τεύκρος Μιχαηλίδης "Τα μαθηματικά συναπαντήματα του Escher"
Επιχρυσωμένο ασήμι 925. Δυο νέοι αρχιτέκτονες με βαθιά αγάπη στα αρχαία μνημεία της Ελλάδας αποφάσισαν να ασχοληθούν με το κόσμημα και να του δώσουν μια άλλη διάσταση, προσαρμοσμένη στη βασική τους γνώση. Με έμπνευση από τον Μηχανισμό των Αντικυθήρων, τον αρχαίο ελληνικό αναλογικό υπολογιστή, ένα αστρικό ημερολόγιο που χρησιμοποιείται για τον υπολογισμό θέσεων αστέρων και εκλείψεων, κατασκεύασαν αυτό το μοναδικό κόσμημα. Qupa.
Κύκνος και δράκος, σύμβολα του ήλιου και της φωτιάς που συνδυάζουν τα στοιχεία του αέρα, του νερού και της γης. Ο κύκνος συνδέεται με το πνεύμα, την ευαισθησία και την αγνότητα. Ο δράκος συνδέεται με την ισχύ, τη δύναμη και τη σοφία. Το σχέδιο υπάρχει στα κάγκελα πολλών νεοκλασικών κτιρίων της Αθήνας, και του Μουσείου Ηρακλειδών, του οποίου μάλιστα είναι ο λογότυπος, μιας και αποτελεί επινόηση ενός από τους μεγαλύτερους αρχιτέκτονες της νεότερης Ελλάδας, του Ernst Chiller.
Η ιστορία της ανακάλυψης και της μελέτης του Μηχανισμού των Αντικυθήρων με την πένα και το πενάκι του αρχαιολόγου, δύτη και εικονογράφου Αλέξανδρου Τούρτα, στην ελληνική γλώσσα
Μπρούτζος με πατίνα, II/VIII
30x10x18cm, 2022
Γλυπτό από την Αθανασία Ίρις Γιαξίδου
Πάντα αναρωτιόμουν ποιος πραγματικά ήταν ή είναι ο Ίκαρος. Κατέληξα στο συμπέρασμα ότι, κατά μία έννοια, είμαστε όλοι σύγχρονοι Ίκαροι, οι οποίοι κατά τη διάρκεια της ζωής μας προσπαθούμε να ανοίξουμε τα φτερά μας και να πετάξουμε για να κυνηγήσουμε το φως, την αλήθεια. Η θεωρία μου είναι ότι η ιστορία περιγράφει την εξέλιξη και την ανάπτυξη του καθενός μας. Δεν είναι η υποτιθέμενη παρακμή του Ίκαρου που με απασχολεί, απλά επειδή από τη δική μου οπτική γωνία η ουσία βρίσκεται στο πέταγμα, στην άνοδο του ανθρώπου προς την αλήθεια. Τα γλυπτά «Ίκαρος» απεικονίζουν το ίχνος που άφησαν πίσω τους στον αιθέρα τα φτερά, την καταγραφή της κίνησης, το αποτύπωμα του άυλου περάσματος ενός Ίκαρου που αναζητά το φως
Μια έκδοση του Μουσείου Ηρακλειδών που σκοπό έχει να εισάγει τον φιλομαθή αναγνώστη στον κόσμο της Τεχνολογίας των Αρχαίων Ελλήνων.
Ναυπηγική και ναυσιπλοΐα των Ελλήνων, από την αρχαιότητα έως τους νεότερους χρόνους
Σκληρόδετος κατάλογος έκθεσης έργων της χαράκτριας Carol Wax με πλήθος εικόνων έργων της
Κατάλογος έκθεσης, σκληρό εξώφυλλο, 225 σελίδες
Αξιολογήσεις
Η βαθμολόγηση της κριτικής δεν μπορεί να αποσταλεί
Αναφορά σχολίου
Αναφορά αποστάλθηκε
Η αναφορά σου δεν μπορεί να σταλεί